Гарантія і повернення

Гарантія надається!

На товари представлені в інтернет-магазині Навігатор, що підтверджують відсутність у товарі заводських дефектів або шлюбу. Гарантія діє терміном від 2-х тижнів до 60 місяців залежно від категорії товару. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон компанії виробника або гарантійний талон Navigator — виробник надувних пвх човнів в Україні.

Гарантійне обслуговування, куди звертатись?

У разі такої потреби ви повинні звернутися до компанії Навігатор, надати супровідні документи на товар.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон у посібнику з експлуатації, в якому зазначаються:

  • модель товару;
  • заводський номер;
  • гарантійний термін експлуатації;
  • дата продажу товару.

Гарантійний талон необхідно зберегти протягом всього терміну експлуатації.
Телефони: сдма /044/ 592-22-10; KyivStar /067/ 242-75-30

Я можу обміняти або повернути товар?

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся в тому, що:

  • товар новий, не був у використанні, на ньому немає: подряпин, проколів, відповідає номенклатурі товару,
  • товар укомплектований і не порушена цілістність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводські бірки.

Де і як можна здійснити обмін або повернення

Поміняти або повернути товар можна за адресою:

м. Київ, вулиця Бережанська, 9, з понеділка по п’ятницю з 10-00 до 16-00.

Телефони: (044) 592-22-10.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Києві, відправте товар за допомогою Нової пошти. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його або повернемо вам гроші.

Обмін і повернення товару відповідної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів із дня продажу за умови збереження товару, виданого купленого обладнання, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Коли гарантія не надається?

  • якщо є механічні або інші пошкодження в пвх човні, що виникли внаслідок умисних або неосторожних дій зі сторони покупця або третіх осіб,
  • в разі неправильної або неналежної експлуатації плавних засобів: наприклад зберігання або консервація надувного човна, тривалий перегрів на сонці, використання моторів, що перевищують допустиму потужність для цього човна і т.д.
  • в разі втрати пакета документів на пвх човен,
  • коли минув гарантійний термін.